Wednesday, December 10, 2008

Keputusan Minggu ke 16 - xIKMPj League

1. MyMancUnian FC - yang di urus oleh Juky
2. SomeSing FC - yang di urus oleh Azizuddin
3. LopeK FC - yang di urus oleh Akiyus Shiro

Pada perlawanan Minggu ke 16 ini, kehangatan dapat dirasai oleh ke tiga-tiga pasukan yang mengambil bahagian di League ini. Setiap pasukan mula menyusun strategi masing-masing dengan menempatkan pemain yang telah menunjukkan prestasi yang memberangsangkan. Ini dapat di lihat kepada kutipan mata yang diperolehi oleh setaip pasukan.

Walaubagai manapun, pasukan MyMancUnian FC masih berjaya menjarakkan perbezaan mata keseluruhan dengan pasukan SomeSing FC dan pasukan LopeK FC. Pada pertemuan minggu ini, MyMancuUnian FC berjaya mengutip lagi sebanyak 50 mata dari 746 mata keseluruhan, manakala pasukan SomeSing FC pula juga berjaya mengutip sebanyak 52 mata dari 632 mata keseluruhan dan LopeK FC berjaya mengutip sebanyak 34 mata dari 439 mata keseluruhan.

Keputusan :-

1. MyMancUnian FC - 50 Mata (Mengutip 746 mata keseluruhan)



2. SomeSing FC - 52 Mata (Mengutip 632 mata keseluruhan)



3. Lopek FC - 34 Mata (Mengutip 439 mata keseluruhan)



Untuk penyertaan kedua-dua pasukan di "Multi Multiply League", kedudukan kedua-dua pasukan di perlawanan Minggu ke 16 boleh di katakan tiada perubahan, iaitu pasukan MyMancUnian FC masih di tangga ke 5 dan pasukan SomeSing FC pula turun 1 anak tangga dari tangga ke 12 ke tangga ke 13.

No comments: